уторак, 13. новембар 2012.

Pleteni džemper s pletenicama i pletena kapa


   Samo pletenje nije uopšte bilo teško,ali treba vremena onoliko petlji jednu po jednu nizati u nedogled...
Džemper pored pristojnog izgleda ima najvažniju svrhu da u njemu bude toplo,zato i jeste model takav.
Nema potrebe da bilo šta objašnjavam,na slikama se sve vidi.
Ko zna da plete razumeće,a za one koje ne znaju i da napišem,neće mnogo vredeti...
Boja džempera nije slučajna,volim neutralne boje.Možda su nekome sumorne,ali meni prijaju i da radim s njima i da ih nosim.


   O pletenju kape isto ništa neću napisati.Pletena je jer mi je ostalo vunice i zato što se brzo plete.A,pošto mi je ostalo još vunice,a po glavi mi se mota jedna ideja,možda kapu oparam i ispletem nešto drugo...


Stavljam i šeme,mutne su kao i uvek kod mene,ali ko ume da čita šeme,uspeće da ih pročita.
Za džemper je "sabrina",novembar '96,prošlog veka:),a za kapu-Praktika,pletenje-mustre broj 6.

šema za pletenje džempera,osnovni uzorak pletenica
šema po kojoj je pletena kapa
Da ne bude sve kremkasto i bezbojno i za strpljenje što ste svu ovu konfuziju pogledali i možda pročitali,malo vedrih boja,cveće iz moje bašte.:)

hrizantema
žute hrizanteme


              Slobodno i kritikujte i pohvalite po malo:)
              Svako dobro!

6 коментара:

  1. Bogata mustra,predivna boja ,doista djeluje toplo:))))Sada kada plin poskupljuje 30% mislim da bih se i ja trebala baciti na ovakve uratke jer će biti itekako hladno.Samo , ja ne znam tako lijepo mustre kombinirati:(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sam pogled na njega zgreje:)
      Ma,ako bar malo znas da pletes,kombinacija mustri je najmanji problem.Mastu dokazano imas,samo kreni:)

      Избриши
  2. Sa 0vako dobrim džemperom ti si spremna za zimu, a kapu ne diraj, baš je lijepa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jos mi je u secanju prosla zima:)
      Zato sad pletem svaku vunicu koja mi dodje u ruke,nista bolje od pletenina!
      Ako mi ostatak bude dovoljan za rukavice,kapa ostaje sigurno.
      Hvala na poseti!

      Избриши
  3. Superbe ensemble pull et bonnet ! Et très utile en cette saison !
    Bonne journée
    Anna

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru.:)
Thanks for comment.:)